2010/09/13

Rendrakás és traktorszerelés

Ma nagy rendrakásban voltam - a garázsban elkezdtem pakolászni a szerszámokat, majd a katonaládát, majd a csavaros dobozokat, végül egész délután kint ültem kisebb nagyob dobozokat átcsoportosítva egyre bonyolultabb logika szerint ...


Többek között sorra került a törött játékok doboza is, ahol nagy rendet raktam (értsd egy csomó VALÓBAN törött játékot illetve alkatrészt kidobtam), és megszereltem egy atomjaira esett traktort. Felhasználtam hozzá az utolsó kerekeket, ha most eltörik még egy, nem fogom tudni megszerelni, sőt már így is a nagy tűzoltó ott figyel a garázsban két kerékkel (hat kellene neki ...)

Szóval ez ott volt kerék nélkül, ember kitörve, csavarok menetestül kiszakadva. Jöhetett a mágikus gyorskötöző ( a gyerekek imádják, valószínűleg a neve miatt, mindig ámulattal figyelik, ahogy használom - felnőtt fejjel igazán nem nagy szám, de rendkívül praktikus. Az ember meg ragasztópisztollyal rögzült a helyére. Tető le, első törött karok le, így most csupasz, de legalább (remélhetőleg) tartós.

No comments:

Post a Comment