2010/10/24

Íróasztal felújítás

Szigorúan véve nem játékhekk, de feljegyzem ide: már régóta várta ez az íróasztal, hogy idekerüljön a régi lakásból. Mióta az eszemet tudom megvan nekünk, tehát leglább 30 éves - majd kiderítem mennyi is pontosan.


Legalább 10 éve egy ronda famintás fólia takarta el a tetején ramattyá kapart lakkréteget. Első dolog ennek eltávolítása volt - Dani zseniális tanácsát követve megvasaltam és "egyszerűen" lehúztam. (Mondjuk sokkal egyszerűbben, mint ha vasalás nélkül csináltam volna, akkor ugyanis konkrétan pikkelyszerűen porozva pattogzott - és azt is csak nehezen.

 

Azután csiszolás ma a kertben, majd rákerült a szokásos (minden bútorunkat befedő) pirosasbarna pác.(Mondjuk a csiszoláshoz csak annyit, hogy vízhólyag lett a hüvelykujjamon - milyen puhány vagyok ...)

 

Ilyen lett - remélem legközelebb 30 év múlva kell újrafesteni :o)

No comments:

Post a Comment